4/04/2011

Alt annet enn det jeg skal




Er det ikke typisk? Jeg har masse å gjøre med bacheloren min, men da begynner jeg på alle mulig andre prosjekter i stedet.
Bra for bloggen, ikke så bra for meg. :)

I dag satt jeg å hørte på soundtracket til Sweeney Todd: The demon barber of fleet street (en favorittfilm), og da ble det en liten kulltegning av the barber himself, spilt av Johnny Depp. Får den ikke til å ligne helt men.... :S

English: Ok, so a BAD pic! Sorry bout that, but its taken with my iphone, and its not even really done yet. Anyways... easy take on this weeks topic at IF. I was listening to a duet from the movie Sweeney Todd: The demon barber of fleet street, and did a coal drawing of Johnny Depp in the role as Sweeney Todd.

8 comments:

Laurieloo said...

You bist flink!!! That is v v similar- specially the eyes- which are probably hardest! Love Sweeny Todd!! First watched it with you as I remember!!! :)

Hans Peter said...

Det er når man skulle ha gjort masse annet at det er gøy å tegne. I stedet for eksamenspugg er det f.eks. mye morsommere å tegne denne karen (han med «afro»):

http://www.youtube.com/watch?v=EFPosXIYGP0&feature=fvst

Carina said...

Jeg er akkurat som deg; når jeg har mye å gjøre så gjør jeg heller alt annet. Men, jeg kan ikke tegne eller male som deg da, så jeg gjør ikke noe som er litt produktivt engang :P

Kjempefin tegning!!!

Thereses homemade said...

Shit! Du er helt rå!!

Monica said...

Jeg så faktisk at det var Johnny Depp!! jeg digger også sweeney todd ;)
vet du hva jeg fant ut her om dagen?? je fant ut at vi faktisk er firemendinger =)

Linda said...

Loo!! Im really liking that you still visit my blog!! :p Thanks btw! Think we saw it in your cabin once. :) Love it!

Dr-Jeff: Haha! Typisk "gal med genial" professorhår!

Dere andre, tusen takk!!

Yngvild said...

Den filmen er fantastisk! Musikken og Johnny Depp er heller ikkje så verst, hehe ;)

Og herligheit, for ein finfin blogg, som skal leggast til på bloglovin! :)

Indigene said...

Beautiful work and talent!